Morron, morron....

image7
Fint i fönstret, va?!


Vi tog oss upp ur sängen idag också (även om det inte var helt lätt), och idag var det faktiskt jag som var först uppe och lekte frukostfixare.

Nu har jag slarvat lite med pluggandet några dagar och lagt tiden på andra grejer - läst skräptidningar istället för kurslitt, jobbat och trollat med magic. Men nu har jag kommit till den gräns jag satt upp för mig själv, då jag verkligen måste ta tag i det och bli riktigt "pennan bakom örat"-seriös. På tisdag ska jag lämna in en litteraturanalys med genusperspektiv på romanen Svindlande höjder av Emily Brontë. Det är en helt otrolig bok, men jag har inte riktigt fått nån genusblixt i huvudet än (faktum är att jag fortfarande har några sidor kvar att läsa). Får nog göra något med karaktärerna, tror jag...
Så idag ska jag ta itu med det där. Vi ska bara en sväng till stan först och se om vi hittar något roligt där, Sen ska jag parkera mig vid datorn med kaffekoppen och sitta där till jag presterat något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0