Traderanördar

Vi har blivit riktiga Traderanördar! Sen sist har A köpt ett mobilskal som strax ska inleda sin resa mot vårt brevinkast från avlägsna Hongkong. Och igår köpte jag den här medaljongen, som jag tycker ser väldigt fin ut! Klicka för att se i full storlek.  Klicka för att se i full storlek.  Klicka för att se i full storlek.
Har ytterligare en på gång, den auktionen avslutas imorgon, så det blir lite bråttom hem från stan på eftermiddagen!
Annars tillbringade jag gårdagskvällen på A:s pappas kontor, där A spelade någon stor online-pokerturnering med en enorm prispott som han inte vann... Tuggade bananchips och läste om olika sorters maskuliniteter jag!
Nu ska jag se om jag kan plocka ihop lite frukost att ta med mig ut i solen. Sommar i luften!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men guuud vad du handlar då... Haha! Jag har ont i huvudet. Inte så bra o sitta vid datorn då kanske, i och för sig. Lyckades du byta design nu? Gött! :) Pusspuss ha det!

2008-04-22 @ 11:29:26
URL: http://undiserika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0