Vårrengöring

Nu är lägenheten dammsugen och alla mattor hänger på vädring. Ska damma lite sen (vet att man egentligen ska göra det först, men idag kör vi baklänges). Vi köpte två stora förvaringslådor att ha under sängen när vi var på IKEA igår, så jag ska plocka ner alla sängkläder i dem, tänkte jag, så blir det lite mer ledig plats i garderoberna. Det var lite därför jag dammsög - för att få bort dammråttorna så att lådorna skulle få plats under sängen;) Förutom de där lådorna så köpte vi ett par äppelklyftare till vid vårt IKEA-besök (fast de här ska vi inte behålla själva; tänk er - en äppelklyftare är ju den perfekta gå-bort-presenten!), samt två ganska roliga trasmattor för 15 kronor styck. Annars är det ju mormor som väver mina mattor, så de här två får jag tala lite tyst om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0