Vardagslyx: en egen hemmaman!

Idag hade Andreas en föreläsning som var både kort och tidig. När jag själv kom hem några timmar senare möttes jag till min glädje inte av fördragna persienner och snarkningar från sängen, utan en Andy i full fart. Disken var försvunnen, lägenheten allmänt "plockad" och alla hans kläder låg vikta på sängen - och inte för att han tänkte slänga ner dem i en resväska och flytta ut, utan som en del av en  g a r d e r o b s r e n s n i n g .  Den dagen trodde jag aldrig skulle komma. Att Andreas skulle rensa gardedroben. Det enda som känns mer osannolikt är att jag skulle göra det.  (Det var tur att han lät bli den som innehåller hans julklappar...)
Tänk vad lyxigt om det var så grejat varje dag när man kom hem. En "hemmaman"...
Ska höra vad Andreas har för planer framöver.


Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag tror att Andreas har druckit kaffe nu igen.

Förra gången han drack kaffe så blev han ju

riktigt speedad.

Tryck i honom en balja varje morgon så får

du ett riktigt gott liv.

2008-12-18 @ 07:26:17
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0