Uppdrag slutfört

Nu är min observationsuppsats klar. Känns helt otroligt skönt att bara släppa taget om den nu!

Har även skrivit en shopping-lista inför morgondagen, då jag efter föreläsningen tänkte springa en runda på stan för att inhandla vissa saker jag måste fylla min resväska med på torsdag kväll. Fredag förmiddag bär det av mot Kreta. Mamma, min kusin J och hennes mamma B hoppar på flyget i Karlstad och svävar iväg mot värmen. (Nu har vi ju i och för sig haft en väldigt varm och solig vecka här hemma, och prognosen talar om tretton grader och regn på Kreta på lördag, men det där väljer jag att inte tänka på.) Ska bli skönt med semester, men jag kommer längta så efter A, så jag är rädd att det kommer dra ner stämningen lite... 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där med att sakna Anmdreas... jag tänkte naturligtvis också så om icke när jag skulle till Thailand i 16 dagar.. men kan trösta dig med att det gick riktig bra faktiskt :)

2008-05-12 @ 21:51:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0