Den som inte tar bort luddet ska dö!

Hysteriskt rolig bok som jag fått av Andreas:



Ett litet smakprov:

Det här är inga enkla grejer. Jag bodde i USA när jag var liten och givetvis skulle vi fira högtider på svenskt vis. När det var påsk så skickade mamma därför ut mig i kvarteret iklädd kvinnokläder med en stor kvast mellan benen. Jag hade en tom kaffekanna som jag skulle försöka få mina grannar att fylla med godis, men när jag stod framför den förste bistre amerikanen som tyckte att det var lagom kul att bli väckt av en skånskindisk femåring i kvinnokläder fick jag någon form av black out. Vad heter egentligen påskkäring på engelska? Det slutade med att jag i panik skrek; "Give me Candy! I am an Easter Bitch!"

(Batra, 2008) 

Kommentarer
Postat av: Erika

så jävla bra haha.

2008-11-29 @ 18:08:50
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0