Eating a celebrity

 Igår satte jag skeden i min första Ben&Jerry's. Hela mitt liv har jag sett teve- och filmfigurer sleva i sig direkt ur burken, och glassorten har växt till mytiska proportioner i mina ögon. Kanske har jag någonstans kännt att denna tevekändis varit lite för "fin" för mig, såt rots att jag ofta hälsat på dem i frysdisken i mataffären så har aldrig någon liten burk fått följa med ner i kundkorgen. Inte förrän igår. Då högg Andreas och jag in på en CookieDough - och jag kan inte säga att jag blev besviken.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0