Böcker

  I natt var det stressigt... Drömde att jag stod utan skolböcker dagen innan Stor&ViktigTenta. Fick slutligen tag i rätt böcker, men då hade jag ungefär en timme på mig att läsa in en hel delkurs innan det var dags att slå sig ner i tentasalen. Det var ju kul. Tror pulsen var ganska hög på mig. Det roliga är att även Ea hade en tenta-mardröm i natt. Eller mardröm och mardröm - hon drömde att hon inte klarat sin tenta, men det är väl ungefär så hon vill ha det, så hon kan åka till Norge och rensa fisk istället...
  Min egen dröm hade antagligen att göra med att jag står utan kurslitteratur för tillfället. Lycknis är inte supersnabbt på hemleveranser, men på måndag bör jag få hem mina nya kompisar och då blir det desto fler sidor att plöja. Sista veckan har jag bara konsumerat skvaller (vilket kan vara väldigt skönt ibland, bara att låta hjärnan gå på autopilot och titta på alla bilder - utan att behöva slösa bort någon energi på att faktiskt tänka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0