Superskinny Twiggy

Kunde inte sova i morse - Andreas hade mobilerna på snooze i en halvtimme innan han gick upp, och när han åkte satte Helgas teve igång med att väsnas på andra sidan väggen, samtidigt som E&D:s telefon vägradesluta ringa. Det blev lite Topmodel till frukostgröten.Störde mig lite på en grej (som vanligt). De presenterade Twiggy med orden att modevärldensåg annorlunda ut på hennes tid; att modellerna var större (läs: normalare), men att hon "lyckades" vända hela branschen. Det var hon som grundlade dagens superskinny-ideal.Och det skulle hon såklart applåderas för. Men jag vet inte om jag personligen tycker det var så himla positivt. Tror många hade mått bättre av ett aningen fylligare ideal.


Kommentarer
Postat av: ea

sjuukt. och om många saker du skrivit om: sjuukt... haha. tös betyder hora på norska. så det får jag inte säga. och bärs betyder bajs. sjukt igen. helga är nog rätt skön tror jag:D bjud in henne på top model nån dag!

2008-10-07 @ 23:32:30
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0