Effektiva lördag



Efter att ha diskat, dammsugit och tvättat förtjänar man en lång stund i solen med sin kaffekopp.
Underbara, starka vårsol.
Och även om det inte är tal om någon riktig bränna ännu, utan snarare en blygsam rodnad, så är det trevligt att se en skiftning i annat än vitt i huden.

Störde friden gjorde en liten fluga som efter några snabba loopar kring mitt huvud gjorde en häftig nödlandning i min kaffekopp. Där gick den en förmodligen ganska het död till mötes.
Kaffet  åkte förövrigt raka vägen ner i slasken.



Kommentarer
Postat av: erika

oj shit, först trodde jag att dina vader på bilden var dina lår, och det såg väldigt konstigt ut... :) dom ser väldigt bruna ut på bilden i alla fall;)

2009-04-05 @ 00:29:15
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag trodde också att det var låren.. tills jag såg erikas kommentar.

2009-04-05 @ 08:47:27
URL: http://missfixinb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0