Ett skepp kommer lastat. Med reklam.

Jag sprutbloggar idag. Blir gärna så när man går hemma.

Andreas kom nyss hem från skolan, "tog en kopp" med mig på balkongen och hastade sedan vidare för att stänga in sig i tennishallen mellan tolv och åtta. Trevligt värre. Själv ska jag inte ansluta förrän vid sextiden.

 Här är i alla fall ett bildbevis på att jag ändå sett en skymt av Mr Busy under dagen.

 

Själv ska jag rota mig i balkongmöbeln och kika igenom de nyanlända skolböckerna som syns på foto ovan. Samt reklamen som nyss damp ner genom brevinkastet.
Vad är vitsen med att tömma alla pappersgömmor och stappla hela vägen till pappersinsamlingen dold under ett berg av gammal reklam, om brevbäraren ändå kommer tillbaka dagen därpå och tömmer hela sin bottenlösa postsäck genom inkastet?
Lika bra att kasta in handsken och drunkna i eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0