Köplust

Idag har vi haft kul (läs: jag har haft kul. Andreas har varit med.). Vi har bökat runt inne på Solareturen. Det var vår premiärvisit och stället svämmade över av mer saker än jag någonsin föreställt mig. Ändå höll jag huvudet kallt och kom ut med följande, relativt måttliga skörd:



Stephen King:
Köplust
Maratonmarschen
Raseri
Carrie
Drakens ögon
Förbannelse

Inspirerad av A:s bror tänkte jag fylla några hyllplan med King-böcker. Jag har alltid gillat dem och varit lite avundskuk på författaren i fråga. Jag vill också sitta i ett stort hus och spotta ur mig böcker medan guldpengarna regnar in på kontot.
Hursomhelst - sex böcker för en spottstyver.




Det obligatoriska loppis-porslinet fick fem små assietter med söt blomsterkant stå för. Funderar så smått på att låta dem pryda väggen ovanför en dörrkarm. Vi får se om det förslaget går igenom. Annars får vi väl äta tårta på dem istället.

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-08-21 @ 16:51:44
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0