Sushi vid sjön

Världens bästa lunch: sushi och miso-soppa.




Fortune cookies till efterrätt. "Happy news is on the way to you" stod det på min. Lovar gott.



Efter maten hade Andreas fått nog av sol och åkte hem och ägnade sig åt inomhusaktiviteter istället.



Då blev det mest plask i vattnet och läsning resten av tiden. Fjantig bok, förövrigt.




Och så vann vi femtio kronor på Triss. Precis som igår!



* * *

Nu känner jag mig fruktansvärt solmör och ska nog hålla mig bakom neddragna persienner en stund innan vi drar ner på gräsmattan med en glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga bilder ÄLSKAR ju sushi!!



hehe köpte den på REA på Åhlens i Kalmar i vintras.. typ 50 kr:)

2009-08-07 @ 18:53:27
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: erika

åååååh sushi!!! hatar att se bilder på det, för jag blir så jäkla sugen. men vi ska äta färska räkor :)

2009-08-07 @ 19:44:18
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0