Vardagstrauma



Lite shaky-shaky efter att ha genomgått en mycket traumatisk händelse nu på förmiddagen.
Välartad som jag är vet jag vikten av att alltid hålla öronen rena, men idag fick mitt krafsande med bomullstopsen oanade konsekvenser.
När jag drog ut den lilla pinnen från djupet av min hjärna sade det "knäpp", och ut kom den blå plastpinnen - men vart var bomullshuvudet?! Jo, det satt förstås kvar någonstans långt inne i mitt öra. Sprang till min mamma som efter de lungnande orden denåkernogännulängreinomjagpetarpåden, lyckades få ut den med en pincett. Då var jag skakad. Var tvungen att sätta mig ner. Länge. 
Jag får säga som hockeyspelaren Tomas Skog, som råkat ut för samma sak: "Förhoppningsvis lär man sig något av det här också".
Och ja, jag har dragit lärdom; från och med nu blir det superkvalité på alla bomullstopsar som tillåts glida ner i min kundkorg.
Någon som vet vart man kan hitta några riktigt dyra?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superdyra bomullstopsar;) LOL

2009-01-30 @ 16:17:54
URL: http://bismillah.blogg.se/
Postat av: erika

sheeeeeeiiit vad läskigt... visste inte mamma nån som hade tryckt in en hel sån där pinne? haft den i örat och råkat luta huvet mot nåt... (hur fan man råkar göra det)

2009-01-30 @ 18:00:53
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0