Finfina fotoböcker från Fujidirekt


Snyggt att samla alla semesterbilder i en fotobok!

Att titta på mina gamla Sevillabilder får mig att inse hur otroligt många foton vi samlat på oss på hårddisken. Foton som aldrig framkallats och därför glöms bort. När mängden foton växer sig för stor känns det som en nästintill ogörlig uppgift att framkalla alla bilder och sedan tilbringa timme efter timme med limstift och kladdiga fingrar för att bringa ordning i fotoalbumen. 
Nu tror jag att jag äntligen hittat en perfekt lösing. Varför inte sammanställa de bästa bilderna i en fotobok? Det vore ett tidseffektivt sätt att komma ikapp på fotofronten. På Fujidirekt kan man läsa om deras fotoböcker och sedan efter egen smak och fantasi komponera ihop sin egen i deras fotoboksprogram. Det blir både enkelt och snyggt, och bäst av allt - hållbart. Fotona kommer inte trilla ur boken hur mycket du än bläddrar! 

Kommentarer
Postat av: Xphoto

Photo competition!



Nominate your favourite image.



good luck.

2009-07-24 @ 22:11:41
URL: http://xphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0