Same, same - but different (?)

Den här kirurgiskt "förbättrade" nunan med överglossiga Rosing-läppar dyker upp varje gång jag sätter på teven.
Förra veckan såg jag henne bli utröstad ur "Paris Hilton's My New BFF" , men i "Momma's boys" sätter hon fortfarande skräck i potentiella svärmödrar med sina enorma  jag-behövde-pengar-till-nya-operationer-och-mer-shopping-skulder och kirurgi-beroende.

Michelle Kopasz - troligtvis snart i en ny dokusåpa i din dumburk.


I "Momma's boys"                                  ... och i "Paris Hilton's my new BFF"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag konstaterade också det när jag zappade förbi dessa pinsamma program. Hilton-programmet är nästan värst. Usch vilken tråkdiva till människa den där Paris verkar vara.

2009-06-09 @ 22:37:19
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

va glad jag e att jag har missat dom programmen :p

2009-06-10 @ 17:41:02
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0