Hälsa på flaska



Något gott på eftermiddagen behöver man alltid för att orka vara vaken tills man somnar. Idag kom det goda på flaska.

Den här vitamindrycken har jag sett i hyllor lite överallt på sistone, men först idag köpte jag, överförtjust, min första flaska.
"Att skönhet kommer inifrån har du hört. De dagar då utsidan känns glåmig och grå kan du ge insidan lite extra hjälp", står det på etiketten. Det lät ju som gjort för mig. Grå och glåmig känner jag mig ju ibland - vanligtvis från oktober till april... Så nu ska jag dricka mina vitaminer och hoppas på att vakna upp pigg och strålande som fågel fenix imorgon. Men vad är oddsen...?


Kommentarer
Postat av: Sigge

Tänk va lustigt sammanträffande.

"Hälsa på flaska"

Jag har också vitaminfavorit på flaska.

MASSOR av B-vitamin bl-a.

Provsmakade igår på min hälso-kick.

Av den så blir jag rik,stark och vacker.

Inte för mycket för då blir jag trött.

Är inte säker på att vi är i samma affär.





2009-03-18 @ 11:07:46
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0