Med grädde på toppen


Sjuk - hur blev jag det? När jag fyrade av fyra hjärtliga nysningar i tät fäljd efter att ha kommit hem från en snöig promenad igår kväll så kände jag i alla fall att det var på gång. Så nu sitter jag här, lagom vimmelkantig efter en tupplur, med en hals som svider och ett lagom överviktigt huvud. Tyvärr duger inte detta som ursäkt för att dra täcket över huvudet och kampera i soffan resten av dagen. Ska strax fälla upp min tunga, engelskspråkiga kurslitteratur och knapra på lite Alvedon och morötter.  
Dessutom är jag löjligt sugen på den allra värsta formen av kaffe. En stor pappmugg vill jag ha, med piplock och riktigt sötsliskigt innehåll och grädde på toppen. Men som sagt, det blir morötter istället.

Kommentarer
Postat av: erika

nej vad drygt... krya på dig!!

2009-03-24 @ 16:28:57
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0