Blötsnö


Den här kjolen skulle väl sitta fint till blötvädret ute? Ironin talar, för kjolen skulle definitivt passa bättre med vårsol och gröngräs än snö som slaskar sig under fötterna och isvind som letar sig in under kragen...

Kan fortfarande inte titulera mig frisk. I morse tog jag mig helt enkelt inte upp ur sängen, så uppstigningen fick vänta tills de flesta andra antagligen hunnit kicka igång måndagen rejält. Kaffe, te och multivitamin fick halsen till frukost. Nu är eftermiddagen i princip redan här, så snart blir det mat hos mamma och därefter tennishallen under några timmar. Sedan är dagen slut.

Kommentarer
Postat av: erika

om man äter vitamintillskott varje dag så tar man inte upp vitaminerna till slut. har jag hört.

2009-03-30 @ 23:13:00
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0