Fredagsshopping

Vad gör man en regnig fredagseftermiddag? Jo, man åker såklart till Bergvik, öppnar plånboken och köper


1) Örhängen.
Dessa har jag även i svart och silver. Älskar dem och blev så glad när jag hittade dem i korall att jag nästan rev ner hela hyllan.




2) Skor.

Precis sådana där sköna, lite halvfula tygskor som jag behövde.




3) Body lotion.
Som jag letat efter just denna doft de senaste veckorna! Jag har dammsugit H&M-butiker i både Karlstad och Göteborg, men alltid har den varit slutsåld. Idag stod två tuber på hyllan, så jag hafade såklart båda på en gång och sprang mot kassorna.




Även Magnusson drog Visa-kortet och bar med sig detta hem i en påse:


Kommentarer
Postat av: erika

örhängena var skitfina! även fjärilarna! :)

2009-05-08 @ 18:38:41
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0