Tack och bock



Ännu en redovisning avklarad och ytterligare en stor fet bock att krafsa ner på "jobbiga saker att göra innan semestern"-listan.
En glass och kvällstidning med fredagsbilaga fick följa med mig hem som belöning och klapp på axeln.
Nu är skolveckan slut för min del och tröttheten kommer krypande. Häller i mig kaffe för att försöka bota. Låga förhoppningar på effekten dock. 
Kan inte direkt säga att jag någonsin upplevt någon egentlig uppiggande effekt av mitt kaffe - det där fungerar snarare som en förevändning att ta sig en kopp. Men nu hoppas jag på energihöjning; tre timmar på tennisbanan måste orkas med och därefter lite slit och släp i motionsspåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0