Hur man roar sig en regnig fredagseftermiddag


Vi tog en tur till stan förut.



När vi skulle parkera hade jag bara en femtio-öring och en blomformad knapp i plånboken.
Det kommer man inte långt med.
Efter lite skrammel med väskan fick dock A ihop tillräckligt med metaller för att göra P-automaten nöjd.



Väl i stan sprang vi mellan affärerna för att undvika regnet, åt nachos för att bota hungern och köpte fina salt- och pepparkar på Lagerhaus för att stilla shoppingsuget.



Nu är vi hemma igen och det är dags för intellektet att få sitt.
Dags att hänga över gamla tentor, med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Hanna.

Då ska jag prova den :D .

2009-10-16 @ 17:59:26
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: erika

jag gillar lagerhaus nu för tiden. gjorde ju inte riktigt det ett tag. dom har ju en massa fint porslin till exempel! tror jag ska köpa muggar och en ugnssäker form, med svarta löv på, påminner lite om berså!

2009-10-16 @ 18:04:09
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0