Ice ice baby



Jobbet avslutades med en timme som fystränare/"sambandscentral", placerad på en stelfrusen fotbollsplan med ett tidtagarur i handen. Sedan gick jag hem; fort, fort på fötter som nästan domnat bort av kylan som krupit upp genom sulorna.
Faktum är att jag i nuläget istället för händer och fötter har stora isklumpar längst ut på mina armar och ben.
Bäst att hämta några bunkar att samla upp smältvattnet i medan de så sakteliga tinar upp igen. 

Angående de gröna tomaterna i föregående inlägg; det var alltså balkongodlade tomater som inte hunnit riktigt hela vägen i mål i mognadsprocessen. Helt okej att äta ändå, om man steker lite på dem, och smakade riktigt fint!)


Kommentarer
Postat av: josefin

Hej! jag har startat dagens blogg på min blogg. där dras 3 vinnare ut & dom 3 kommer synas på min blogg. Du får fler besökare & får chansen att presentera din blogg för andra :)

delta gärna!

Gå in på min blogg för att se instruktioner!

2009-10-14 @ 21:06:19
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0