Åh nej, finns de på riktigt?!



Nej, snälla - säg att det här är tecknat!

Anna Anka är gift med Paul Anka, och efter följande kommentar känns efternamnet passande på mer än ett sätt:
"Om din man vill ha att du suger av honom varje morgon det första han gör när han vaknar, ja då får du ställa upp med det som fru." 
Grammatiken i den meningen är ungefär lika förskräcklig som innehållet. 
Hon tycker inte om "damm och smyyts" och kör som en slavdrivare med städerskan.

Maria Montazami lärde sig att brygga kaffe för ett år sedan, och anser sig nu vara något av en expert på sysslan. Jag blir något konfunderad och misstänksam när hon talar en överdrivet dålig Silvstedt-svenska med extrem amerikansk brytning, samtidigt som hennes engelska låter som tvättäkta svengelska. Har hon fastnat med tungan någonstans mitt  i Atlanten...?
Maria tror dessutom att en naturlig följd av att en kvinna bär jogginbyxor kan bli att maken lämnar henne. Själv klär hon alltid upp sig vart hon än ska, för folk "tittar ju på henne" och vill inte se "nån ful människa som går omkring".

Må så vara att det är världsartisten Pauls fru som bär namnet Anka, men de riktiga ankläpparna sitter på Agnes-Nicole Winter. Hon är skild från sin tredje amerikanske make och ska nu börja sökandet efter en fjärde via en dejtingfirma. Den artificiella ytan till trots är nog hon den av tjejerna som trots allt verkar ha åtminstone en liten gnutta vett lurandes någonstans bakom den tilfixade fasaden.

Jag tittar på programmet på tv3 Play, men den riktiga sändningsdagen är måndagar, vilket känns väl genomtänkt, för herregud vilka måndagsexemplar!

(Bild: tv3.se)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, där prickade du rätt i mitt...Bra sammanfattning! Jag har sällan skådat något så löjligt måste jag säga...

2009-09-15 @ 21:42:03
URL: http://lenapanth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fyfan. Jag klarar inte ens av att se det. Blir så förbannad. Haha

2009-09-15 @ 22:12:07
URL: http://enblondflicka.blogspot.com
Postat av: erika

usch, jag såg ett avsnitt av det där. inte okej. det roliga är ju att dom tror att alla kommer avundas dom, men i själva verket är det tvärtom. hoppas jag!?

2009-09-15 @ 23:31:14
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Sigge

Vill ju inte tro att det är sant det du skriver.

Är så fallet så, pust och stön.

Min fördom om 08-bimbos kanske inte är så fel ändå.

Att hon är skild för tredje gången har nog sin förklaring.

Vem fan vill ha ett sånt "Klappträ" i huset.

2009-09-16 @ 09:04:36
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0