Kyliga kvällspromenader

Det börjar bli en allt skarpare kontrast mellan temperaturen olika tider på dygnet.  
Mellan dagens solsken och den iskyla som på kvällarna smyger sig på intet ont anande fotgängare med för dåligt med kläder på kroppen.
Med tanke på att x antal månader och en ordentlig utförsåkning på termometerskalan återstår innan våren är här, så kan man nog jämföra kylan hittills med en smakbit över charkdisken.




Trött (och lite hängig) efter en dag med mycket promenerande (jo, man kan överdosera frisk luft), ska jag nu preparera mig med vaniljte, ananas- och mangosmoothie och nashipäron (en frukt jag föråt mig på under gymnasieåren och inte har ätit sedan dess).
Och massor av vitlöksklyftor (jo, jag är ledig imorgon)!


Mitt exotiska fruktfat; nashipäron och granatäpple.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fina bilder :) Älskar bilden till vänster, så fin promenad gång :)

Allt bra? :)

2009-10-02 @ 12:05:05
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0