Idag har jag...


...tassat runt på morgontrötta fötter i arla gryningen (rent tekniskt var det möjligtvis lite senare än så).


...ätit frukost i ett kök fullt med kylig morgonluft, och tittat på en halvt tydlig, halvt suddig bil genom den halvt igenimmade rutan.


...antecknat som en tok på en föreläsning som kändes mycket vettigare än den förra.


...köpt en klänning och en body lotion. Som var en body scrub. Besvikelse.


...träffat hemma-hälsapå:ande lillasyster.


...ätit lunch med familjen, minus frisbee-tok och emigrerad mamma.
(Titta vilka vanor E skaffat sig borta i gnällbältet; breda smör på mackan med en sked - vad är det för fasoner...?)


...startat en väldig massa bollar på tennisbanan under en väldig massa minuter.


Och så har jag köpt en prydnadskål. Den är fin och ser väldigt aptitlig ut. Krispig. Hade jag inte redan ätit kålpudding till lunch så hade jag nog börjat tugga på den litegrand.

Sedan har jag inte gjort så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: erika

åh! jag är faktiskt mycket finare i håret än vad jag tänker att jag är! det måste vara mammas balsam ;)haha...

2009-09-07 @ 23:40:26
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0