Analyzing...

Sådär, nu börjar dagen gå mot kväll och jag har äntligen kommit en bit på vägen med min analys. Men satan i gatan vad svårt det är att få med allt. Återstår en hel del jobb, suck.
Annars har jag trillat genom dagen som vanligt; skurit mig på några papper, spillt ett par koppar kaffe etc. Sådär som det varit de senaste dagarna. Kanske håller på att plugga ihjäl mig? Bara lite grann...?
Har beställt Svindlande höjder-dvd:n från http://www.discshop.se/ Varianten med Juliette Binoche och Ralph Fiennes. Sett den för längesen och kommer ihåg att jag blev ganska blown away, ungefär som när jag läste boken första gången. Satt och kollade klipp på http://www.youtube.com/ igår kväll och hittade trailern till nämnda film, och helt pllötsligt började jag grina. Jisses, vad hände, liksom? Sådär var jag förr, när jag var yngre, jag kunde bokstavligen "trilla in i " en bok, precis som Bastian i Den oändliga historien. Jag har väl blivit sån igen då, kanske...


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0