Pluggambitioner och frisörsalonger

Min "maskulinitets-observation" blev aldrig renskriven igår. Anteckningsboken med mina stenografi-artade kråkor och krumelurer ligger här bredvid och hoppas på att äntligen "hacerse caso". Och jag får väl ta tag i det nu, måste ju få ner det på papper (läs: hårddisken) snart! Men det finns så mycket som distraherar när man sitter vid datorn. Så många tidningar och bloggar att läsa. Och kaffet i min katt-kopp envisas med att svalna innan jag hinner dricka upp det så jag tvingas springa mellan datorn och mikron. Och så tog jag tag i det jag gått och funderat över så länge och bokade äntligen en tid hos frissan. Hade tur som tusan, för jag fick en tid imorgon kvart i elva. Så då blir det klippning och slingning och skvallertidningar och kaffe. Nice!

Upptäckte precis att min frisörsalong har en egen hemsida, http://www.kharma-kil.se  Aldrig sett den förut, har ju varit kund där så länge att jag bara ringer numret när jag ska boka och aldrig gör några närmare efterforskningar.
Här är hursomhelst en bild av interiören. Tjusigt, va?!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, den trappan var inte att leka med! ;P Har en bild på den i min (nya) mobil:) Så du kan få se den på bild i alla fall! Hehe... Vad ska du göra på valborg?

2008-04-28 @ 12:24:16
URL: http://undiserika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0