Råttor i bilen?

Bilen har börjat hacka och sucka och muttra och ha sig, så vi åkte till A:s bror som tog sig en titt på motorn. "Vad har ni här, ett råttbo?" sade han och gav mig hjärtklappning när han började rensa ur nävar med löv och gräs under huven. Tanken på att en råtta (eller kanske en hel råttfamilj!) springer runt inne i bilen är bara... urk! Väcker några frågor också; a) är råttorna i bilen hela tiden, eller b) går de ut ibland? och c) hur hittar de hem igen, när man flyttar runt bilen hela tiden? Står de och väntar vid parkeringsplatsen utanför vårt hus tills bilen är hemma igen, eftersom de vet att den alltid återvänder dit?
Sluga jävlar, de där råttorna...

Go to fullsize image

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh FY vad äckligt!!! UUUUH panik!

Fast jag tror inte att dom lämnar bilen, haha.

2008-04-15 @ 16:24:04
URL: http://undiserika.blogg.se
Postat av: Erika

Nja inte helspikat kanske. Tänk dig att det är ett slag till med hammaren för att spiken ska va nere... Så säker är jag ungefär... :P Haha. Tennis ja! Jag vill jättegärna spela med dig!!

2008-04-16 @ 09:46:01
URL: http://undiserika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0