Tankar inför frisörstolen

Solen skiner och jag ska snart gå till bankomaten för att ta ut frissa-pengar. Kvart i elva ska vi kleta bleksmet i håret på mig och sätta saxen i det. Jag har redan ångest - mitt stackars hår! Blekte alltid slingor förr, men nu har jag hållt mig till min egen, lite mörkare färg ett tag, och det har faktiskt varit skönt. Och nu ska jag sätta igång att suga livet ur det igen... *puststönstånk* Jaja, jag har verkligen valt rätt dag att bli fixad iaf, för idag är en riktig Bad Hair-day, så värre kan det inte bli! Tror jag slarvade när jag sköljde ur inpackningen igår kväll. Det känns liksom lite "vaxigt" på sina ställen... Jaja, det blir nog Ok. Dyrt bara. Fan,
Dock tycker jag ganska bra om väntetiden då blekmedlet verkar och man sitter med gummihuva (tänk uppochnervänt durkslag) och plastpåse över huvudet, och dricker kaffe, äter kako och läser så många skvallertidningar man bara hinner. Jag sade det till A igår, och jävlar vad han högg! Jag är tydligen en riktig 'kärring' (alternativt 'fruntimmer'), eftersom jag likom alla sådana älskar skvaaaller och fiiiika och hååår, och går igång som en tok på det. Happ.
Nu ska jag göra mig iordning iaf. Fixa håret. (Höhö;))

Go to fullsize image   Go to fullsize image  Go to fullsize imageGo to fullsize image
Tjegrejjer? (Neej, A skulle tycka lika mkt om alla grejjerna - bortsett från kaffet som kanske hellre skulle vara en Cola eller Powerking)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0