Av på mitten



Jag har fram tills nu varit en av de lyckligt lottade som aldrig upplevt ett allvarligt ryggont. Lite "jag har sovit snett"-ont har man väl haft, men aldrig sådär seriöst, rörelsehindrande blixtont.
Igår var det dock min tur, då jag när jag skulle kliva upp ur sängen upptäckte att jag hade något slags tortyrredskap inopererat därbak nedefter ryggraden. Jag tillbringade gick runt med min hemska smärtkorsett hela dagen, svalde smärtstillande och tillbringade hela kvällen och halva natten i kokande vatten i badkaret, vilket gav en tillfällig och nästan obetydlig lindring.
Kanske känns det lite bättre idag, men fortfarande känner jag mig handikappad i varje rörelse. Det är synd om mig. Så synd.


Kommentarer
Postat av: Sigge

Tycker synd om dig.

Ryggont är nåt fördj-ligt.

Enda som nästan hjälper.

Ta en riktigt stark värktablett

och gå upp på Höjda och gå i obanad terräng.

Denna gången ljuger jag inte.

Tabletten ska va så stark så att du inte

känner av smärtan. När den verkar är det

bara att knata på.

Sitt aldrig. Stå eller ligg.

2008-12-26 @ 14:57:02
URL: http://siggeikil.blogspot.com
Postat av: Erika

NU förstår jag hur det känns;) stackare.

2008-12-26 @ 17:01:21
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch, det lät hemskt det där! Har aldrig fått ryggont själv. Hoppas att det är bättre snart! Och god fortsättning också! :)

2008-12-26 @ 18:30:44
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0