Frukostdags

Nu är jag äntilgen klar med sammanställandet av de genusteorier jag ska använda mig av i min observationsuppgift. BIG relief, eftersom jag nu har fem dagar på mig att skriva själva analysen!

Min korvgubbe är på Höjda och grillar idag, och när han slutar så är det min tid att pallra mig iväg till fritis och göra några timmar där. Ett till sex är inte den roligaste tiden att jobba, men det blir ju ändå några kronor extra på kontot nästa månad.
Solen skiner alldeles hysteriskt utanför fönstret, så jag ska stoppa i mig lite frukost nu, tvätta håret och ta mig ut i friska luften sen, innan det bär av till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Erika

det är nog snarare så, att så fort jag har tränat får jag sjukt mkt träningsvärk, och att jag skriver och berättar om det så fort det inträffar... haha absolut tennis i sommar!!!

2008-05-07 @ 18:13:53
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0