Ledig

Och så var jag jag den enda i hela världen som var ledig idag. Igen! Eller är ledig, ska jag väl säga - dagen har ju knappt börjat... 

Idag ska jag ägna mig åt följande:

- skriva packningslista (är alltid livrädd att glömma packa ner nåt livsviktigt som mobilladdare eller något aún más importante)

- tvätta (för jag måste ju ha rena kläder med mig!)

- dricka sjuka mängder kaffe (inte bra alls...)

- försöka reda ut vad intersektionalitet egentligen innebär... (för det är jag så illa tvungen till)

- och nu alldeles strax: se om jag kan skrapa ihop lite frukost åt mig (för jag är hungrig!)



Cavalet Resväska












                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0