En studie i manlighet



Kickstart på lördagen med ananasyoughurt, Start och artificiellt framställd vitamininjektion.
Härnäst ska manlighetskoden knäckas; vad är en man och vad är manligt? Det är hemtentan som knackar uppfordrande med fingrarna i bordsskivan, så jag ska strax kliva in i min lilla disciplinbubbla.



Vad säger media om manligt/kvinnligt? De flesta skulle nog utan problem och större eftertanke kunna rabbla upp en hel harang egenskaper och intressen som kopplas ihop med det ena eller andra könet, men det kan ju ändå vara trevligt att begagna sig av ovanstående lite ovanliga studielitteratur! 

Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Hej, vilken vacker blogg du har!



Kolla gärna in mitt senaste inlägg.. Jag lovar, du kommer inte ångra dig!

Kram, ha en bra dag!

2009-03-14 @ 10:02:58
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0