Smaklös icke-upplevelse


Extrem hunger och världsomfattande asiatisk söndagsstrejk tvingade oss att stryka dagens fräscha sushi-planer och ersätta dem med, vad det skulle visa sig, ett sunkigt burgarmål.
Delifresh kycklingburgare
- det lät ganska fräscht, tyckte jag.
Men oj, som jag fick sota för min godtrogenhet.
Kycklingburgaren jag fick i min hand var totalt smaklös - det enda med lite antydan till smak var dressingen, som var sur.
Tror minsann att dagens middag kan sägas kvala in på min topp fem worst ever-smakupplevelser. Därför fick också det sista av hamburgaren förena sig med de hopskrynklade servetterna i take away-påsen.
Vet inte om det är så att en extremt oaptitlig burgare på något sätt lyckats nästla sig in på menyn eller om det bara var kocken som hade en riktigt dålig dag, men dagens beställning gör jag hursomhelst aldrig om igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är väldigt konstigt det där.. Många tycker supermkt om den. Min smakupplevelse påminner dock väldigt mycket om din och sedan dess har jag inte käkat den något mer.

Nyttig burgare är kanske dömt att misslyckas.

2009-05-24 @ 22:24:16
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: erika

jag TROR att jag har ätit den. fast då var den helt okej. inte alls så god som burgerkings och mcdonalds kycklingburgare dock... lite smaklös sådär. varför tog ni inte sushi??

2009-05-25 @ 10:50:09
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0