Morgonsoffan

Nu skulle jag egentligen sitta i skolbänken och bli duktig på avtalsrätt och sådana saker. Istället har jag långmorgon här hemma medan jag väntar på att det ska bli dags att styra mot tandläkaren för att få framtanden ihopklistrad.

***


Imorse vaknade vi inte bara upp till en helt ny onsdag, utan även en massa helt nya tevekanaler. Äntligen har vårt Telia-paket börjat fungera. Känns fantastiskt - svältfödd på skräpteve som jag varit den senaste månaden med endast svt1, svt2 och tv4 på dumburken (det blir liksom inte så mycket dumburk när svt fyller upp 67% av kanalutbudet). Men nu - horisonten ligger öppen med alla tänkbara möjligheter till fördumning och fyrkantiga ögon!

Denna morgon intogs morgonkaffet på läktaren i Flushing Meadows. I alla fall låtsades jag det, och kände fartvindarna från tennisbanan rufsa om i morgonfrillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0