Dagens fångst



Nu har jag äntligen blivit med löparställ (eller tränarställ, kanske?), och nya rena, vita skor som jag ska smutsa ner i tennisgruset när utesäsongen drar igång om någon vecka. (Tack m & p!)
Det har ju gått lite inflation i detta med löparställ på sistone, i och med butikernas alla ut-och-spring-i-vårsolen-kampanjer. Detta innebär att setet jag kom hem med är identiskt med det min mamma har. Frida Fahrman har visst ett likadant hon också. Så jag får väl ha mitt när jag inte umgås med någon av dem...
 Det stod i alla fall mellan det och damvarianten av Andreas Nike-ställ. Kändes ändå som att han och jag borde vänta lite med att införskaffa likadana uppsättningar klädesplagg. Det hinner vi med senare i livet.
Något glädjeämne ska man väl ha kvar när pensionen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0