Mjöleffekten


Man skulle kunna kalla mig schampomissbrukare. Jag tvättar håret alldeles för ofta, vilket naturligtvis sliter på stråna. Eftersom frisörstolen är något lågprioriterat just nu, så ska jag i alla fall försöka skärpa mig. Kisby torrschampo använde jag förr i tiden, men jag gillade aldrig pulverkonsistensen. Slarvade man det minsta så stod man där och såg ut som att man hade fått en påse mjöl över huvudet.

Igår köpte jag ett nytt torrschampo för första gången på länge, för att försöka spara in lite på tvättarna. Den här gången blev det i sprayform, vilket bådar gott. Så nu kör vi på det under helgen, och hoppas på utebliven mjöleffekt.


 

Kommentarer
Postat av: erika

om du tycker att det är bra så ska jag också köpa sånt!

2009-04-05 @ 00:30:44
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0