Tandläkarguld


Så här nervös var jag innan jag till tandläkaren. Ungefär.
Sedan gick det över.


Medan jag satt i väntrummet och (som vanligt) fick vänta alldeles för länge, upptäckte jag att de faktiskt har väldigt tjusiga möbler därinne. Satt och funderade en stund på om de hade fyndat godbitarna på loppis eller möjligen ärvt dem efter en gammal moster till någon av tandläkarna.
Funderade även på vart de skulle göra sig bäst i vår lägenhet...


 

Ännu mer imponerad blev jag när jag vred på nacken och upptäckte spegeln jag letat efter så länge. Den perfekta, ovala med guldkant som ska hänga över byrån i hallen härhemma.

Skulle det någon gång i framtiden göras en stöldanmälan på denna tandläkarspegel;  vänligen, tipsa inte polisen om detta inlägg.



Kommentarer
Postat av: sanna

snygg blogg :) spana gärna in min ifall du har lust, och lämna en kommentar:D

2009-08-28 @ 16:09:36
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: erika

spegeln var riktigt fin!

2009-08-28 @ 23:51:12
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0