Höstpynt från Lagerhaus

Här har vi då min otympliga plastpåses förtjusande innehåll.
Ja, höst för mig handlar till stor del om ugglor, kastanjer (vilket jag redan fyllt kappfickorna med på flertalet promenader) och svamp.

Återstår att hitta "perfect spots" för dessa små nytillskott att försköna.



Jag har en omöjlig tavellist som jag aldrig lyckas få till något bra arrangemang på
- visst har man alltid något sådant katastrofområde i hemmet, en liten yta som man aldrig lyckas få till?! 

Kanske kan någon av mina nya små kompisar ge mig lite efterlängtad perfektion på den fronten...


Kommentarer
Postat av: katsura

Kul små collage du lägger in till dina bloggar!

2009-10-05 @ 22:08:53
Postat av: erika

vad är det för grej med teckande ugglor på?

2009-10-05 @ 23:47:25
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0