Med mossa mellan pärmarna

Har precis läst ut min bok, en av Stephen Kings senaste.
Alltså: dags att börja på något nytt.



Boken på bilden har legat på min lista ganska länge, och för ett tag sedan fick jag med den hem från en loppis i utbyte mot femton silvermynt.
Utan att ha läst ett enda ord i boken har jag redan en mycket klar uppfattning om både den och dess författare. Därför ska det bli mycket spännande att äntligen läsa den och få min ståndpunkt styrkt (eller omkullsparkad?).
Det exakta utgivningsåret är jag lite osäker på, men jag tror inte att jag lurar er alltför mycket om jag säger att den utkom någon gång under den period då man fortfarande trodde jorden var platt.

Kommentarer
Postat av: Signe

jag vet människor som blivit knäppa av den boken. bli inte indoktrinerad :D

2009-07-28 @ 15:32:21
Postat av: Sara

Svar: Ingen risk - jag har läst alldeles för mycket genusvetenskap för det!

2009-07-28 @ 15:59:01
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0