Som ett paket på posten

Har precis hämtat mitt härliga H&M-paket. Svängde förbi macken och hämtade det  med cykeln efter tennisen, medan det regnade så häftigt att det nästan bubblade ur brunnarna. Tror rentav att jag skymtade Noaks ark gungande på vågorna ett par kvarter längre bort.

* * *
I paketet:

- 1 stycke vaxduk
- 2 kökshanddukar
- 4 bordstabletter
(som jag trodde var av plast, men visade sig vara av tyg)

(och nej, jag ska inte använda bordstabletterna på vaxduken)

Så nu har jag allt detta björkmönstrade tyg att kombinera med mina nymålade köksstolar. Bara det nya köket som saknas!




Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! jag behöver hjälp och insperation med hur jag ska göra med mitt hår, ska jag spara långt eller ha page?! skriv gärna i en kommentar hur just du tycker, jag är öppen för alla förslag:)

puss/ louise ewing

2009-07-23 @ 19:04:49
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0