Kylslaget

Finns det något värre än att frysa när man inte borde göra det?!
Ni vet;
man sitter uppkrupen i ett varmt soffhörn med tofflor på fötterna och ett täcke runt kroppen, dricker försiktigt från tekoppen vars innehåll är så hett att man nästan bränner sig - och ändå fryser man ända in i själen.



Utanför fönstret har termometernålen sjunkit till nollan, och snart kommer frosten att måla gräsmattorna vita. Över min hud har den redan brett ut sig. Händerna är så kalla att jag börjar misstänka att det rinner isvatten i mina ådror.
Nej, usch för att frysa när man sitter inne i värmen.
Snacka om bortkastat!
Nu ska jag tröstgoogla vetekuddar.




Allt på bilderna kommer från bluebox. Varmvattenflaskorna ska fyllas med hett vatten, och både nallen och (de gräsligt fula) tofflorna kan stoppas in i mikron.


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Jaaaa, jag vet! Så är det ju! Hur kan man frysa så hemskt ibland?

2009-10-15 @ 08:54:41
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: EM,

Härlig blogg, jag bor också i värmland :D haha, vart i härliga länet bor du?

2009-10-15 @ 09:50:01
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0