Missöden i tevesoffan


Platsen där allt utspelade sig.

Missöde 1: Gissa vem som tappade sin lyxmacka-med-svampstuvning på golvet? Med stuvningen nedåt? Andreas skrattade rått åt mig - det var ju inte han som fick skrapa fyllning från golvet och rädda det som räddas kunde...

Missöde två (räknas kanske inte som ett direkt "missöde" utan mer som en "besvärande insikt"): Familjen i kvällens avsnitt av "Sveriges fulaste hem" hade en precis likadan lampa som vi har i hallen. Känns viktigt att ingå i försvarsposition här och påpeka att denna finfina lampa inte alls bar skulden för den anskrämliga helheten.

Missöde tre: Tekulan sluter inte tätt, så nu får jag sila mitt glöggdoftande(!) pepparkakste mellan tänderna när jag dricker det.

Missöde fyra, fem och sex måste väl ändå vara dessa tre damer som just nu underhåller mig på dumburken?







Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

hahaha ;D ..jaa, dom e då enna riktiga "missöden"! xD

2009-10-12 @ 22:12:52
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0