Morgon med HTH Original

Väckarklockan har slitit upp mig ur sömnen varenda morgon den senaste veckan. 
Poff!, så sticker alarmet hål på drömmarna.
Idag skulle jag helst av allt fortsätta att såga timmerstockar bakom mörkläggande rullgardiner fram till lunchtid. Det är ju lördag, och hela veckan sitter i kroppen. Nu väntar istället jobb, och det fungerar väl det också när kroppen och sinnet väl har vaknat till.



I övrigt? Tänkte puffa lite för den kroppslotion som syns på bilden ovan.
På sistone har jag använt mig av H&M:s krämer med säsongsanpassade dofter - jag har charmats av prislappen (främst) och doften (i viss mån). Nu när man slår näsan mot en vägg av kall höstluft så fort man går utanför dörren räcker dock inte H&M:s lotion ända in i mål för min del. Då är HTH alldeles perfekt. Som receptbelagd medicin för oss torrbollar. Finns det överhuvudtaget några väderförhållanden som den inte kan avhjälpa? Dessutom är den budgetvänlig och finns i hyllan i närmaste mataffär. 

Jag har hittat min vinterkompis!


Kommentarer
Postat av: Elena

Bra tips, jag är också en torrboll. (:



Vad jobbar du med? (:

2009-10-17 @ 14:56:08
URL: http://ellisono.blogg.sen
Postat av: Sigge

Har varit ute i skogen nån timme med Bosse.

En kall Tuborg passade mig.

Tyvärr har jag inte smakat HTH.

Trevlig helg på er.

2009-10-17 @ 16:15:40
URL: http://siggeikil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0