Sara går till tandläkaren

Tecknade serier gillar väl alla och här kommer en om mitt tandläkarbesök...



Förmiddagen gick mest åt till att ladda inför nämnda event.
Och som jag laddade - munhålan skrubbades och fejades tills den blänkte som en spegel i motljus.




darriga ben trampade jag min cykel mot folktandvården...



...tvingades som vanligt tillbringa alldeles för många självande minuter i väntrummet...



...och hann bli ungefär så här nervös innan jag äntligen blev insläppt i behandlingsrummet där...



...jag valt att censurera bilden på grund av obehagliga scener. Aj.



Fast där tog jag i lite. Eftersom jag slagit ut en bit av fasaden så är försäkringsbolaget inblandat, så det blev mest prat om papper och blanketter. Dock fick jag underkasta mig en liten dust i patientstolen då jag fick min kännetecknande  missfärgning nedslipad och borttrollad.

Nu: hemma i tryggheten igen med fina, enfärgade framtänder och en kaffekopp i handen - redo att börja missfärga på nytt med andra ord!

Sådär. Slut på serien.




Kommentarer
Postat av: erika

du borde köpa en ny kamera så du slipper trixa med alla bilder sådär;P hehe

2009-10-08 @ 18:56:59
URL: http://undiserika.blogg.se/
Postat av: erika

ja det kanske blir lättast så... att vaccinera sig i örebro alltså. eller vaxinera.

2009-10-08 @ 21:55:47
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0