Kärleken till en väska.


I förmiddags bytte jag handväska; något jag tänkt göra länge.

Jag har ett helt stall med väskor i olika storlekar som alla vill komma ut och leka, men själva flyttandet av saker från väska a till väska b brukar kännas mig övermäktigt.
Men nu - äntligen - fick en av mina favoriter följa med mig till skolan. 

I mitt tycke är den en liten uppvisning i perfektion - väskornas Federer (fattar du, Andreas?) - den har nog allt en Sara-väska ska ha.


Här är väskan och jag på vårt hotellrum på soliga Kreta för ungefär ett och ett halvt år sedan. Det var en sådan där semesterflört som man bara vet kommer att hålla livet ut!


Kommentarer
Postat av: erika

guuuud vilken fin väska!!!



du får gärna rama in mina ugglor. kan du inte framkalla en till mig också? :P



ja, man hade såna där lurar förr i tiden. det fanns alla möjliga konstiga hjälpmedel... det är spännande!

2009-09-28 @ 22:04:09
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0